TEST - Sucha karma o smaku łososia firmy Renske!

  • września 09, 2018
  • By Fibi - Australian Shepherd
  • 1 Comments

Z karmami to jest tak, że ciągle szukam tej najlepszej, z dobrym stosunkiem jakości do ceny. Gdy któraś wyjątkowo mi podpasuje, a właściwie psom, zostajemy przy niej na dłużej, dopóki im się nie znudzi. Kiedy w ramach konkursu Top for Dog 2018 firma Best 4 Animal Care zgłosiła suchą karmę firmy Renske, o której nigdy wcześniej nie słyszałam, zainteresowałam się składem i stwierdziłam, że chętnie ją wypróbujemy.

Przede wszystkim muszę zacząć od podejścia firmy do ambasadorów Top For Dog! Po otwarciu paczki znalazłam kopertę ze spersonalizowanym listem, w którym przedstawicielka firmy m.in. wspomina, że w poprzednim roku recenzowałam ich inny produkt i cieszy się z ponownej współpracy, niezwykle to było miłe.

Oprócz worka suchej karmy do testów dla Fibi i Milo, w paczce znaleźlismy również przysmaki, tacki z mokrą karmą na spróbowanie oraz worek 2 kg suchej karmy dla szczeniaków, do wypróbowania dla Kaydena. Pieski były niezwykle ucieszone z zawartości kartonu.



Renske Adult Dog fresh salmon to hipoalergiczna, bezzbożowa, monobiałkowa karma o smaku łososia dla dorosłych psów.
Skład: Świeże mięso łososia (27%), ziemniaki (16%), słodkie ziemniaki, suszone mięso łososia (12%), pulpa buraczana, groszek (6%), olej z łososia, suszony kryl (4%), drożdże piwne, minerały, rosół z łososia, siemię lniane, suszone białe szparagi (0,2%), suszona marchew (0,08%), suszony szpinak (0,08%), wodorosty, beta-glukany, suszona żurawina, suszone jabłko (0,04%), suszona gruszka, suszone brokuły, suszone pomidory, glukozamina (170 mg/kg), metylosiarczan metanu (MSM) (170 mg/kg), siarczan chondroityny (120 mg/kg).
Dodatki dietetyczne (na kg): Witamina A (octan retinylu) 28 000 IU, witamina D3 (cholekalcyferol) 1900 IU, witamina E (octan alfa-tokoferolu) 200 mg, uwodniony chelat aminokwasowy cynku 340 mg, jednowodny siarczan cynku 285 mg, jednowodny siarczan żelaza(II) 305 mg, uwodniony chelat aminokwasowy żelaza(II) 20 mg, jednowodny siarczan manganu(II) 110 mg, uwodniony chelat aminokwasowy miedzi(II) 50 mg, pięciowodny siarczan miedzi(II) 40 mg, bezwodny jodan wapnia 1,5 mg, selenin sodu 0,5 mg, naturalne przeciwutleniacze.
Składniki analityczne: Białko surowe (26%), tłuszcz surowy (13,5%), włókno surowe (2,5%), popiół surowy (8,5%), wilgotność (9%), kwasy tłuszczowe omega-3 (źródło EPA/DHA/LNA) (3,9%), kwasy tłuszczowe omega-6 (0,9%), (proporcje Omega 3/Omega6 = 1 / 0,2), wapń (1,4%), fosfor (0,9%).

 Na stronie firmy widnieje informacja, że karmy Renske zawierają tylko sładniki o najwyższej klasie przydatności spożywczej dla człowieka. Podoba mi się też obecność chondroityny, glukozaminy, MSM i siemienia lnianego w składzie, bo jak wiadomo, mam aktywne pieski.

Po otwarciu worka był dziki szał psich nozdrzy, bo karma pachnie bardzo intensywnie łososiem. Granulki mają 1,5 x 1,5 cm i są w kształcie serduszek.

Oba psy opróżniały michę z wielkim smakiem, żadnych problemów żołądkowych nie było. Odniosłam wrażenie, że po trzech tygodniach sierść szczególnie u Milo stała się bardziej lśniąca i miękka, u Fibi też zaobserwowałam poprawę.

Psy chętnie na karmę pracowały (lepszymi smaczkami nagradzam na spacerach, w domu zawsze pracują za suchą karmę) i nie traciły motywacji, więc uważam, że smakowała im bardzo.
Minusem może być brak zapięcia strunowego, co uważam, że jest koniecznie przy dużym worku. Ja i tak przesypuję karmę do specjalnego szczelnego pojemnika, ale jeśli ktoś takiego nie posiada, będzie musiał porządnie za każdym razem zabezpieczać worek, co może być uciążliwe.
Poza tym jednym małym minusem, testy zakończyliśmy pozytywnie, psy były zadowolone, więc ja też. Mokrą karmę wykorzystaliśmy do nabijania Kongów, a przysmaki z łososia dzieliłam na małe kawałki i wykorzystywałam jako super nagrodę na spacerach i przy pracy w rozproszeniach.

Paski mięsne o smaku łososia

Przysmaki Renske z ryb oceanicznych
Mokra karma o smaku kurczaka z jagnięciną
Karmę firmy Renske możemy polecić szczególnie psom z wrażliwym układem pokarmowym i smakoszom rybek. Oczywiście firma Best 4 Animal Care ma w swojej ofercie również inne smaki, sprawdźcie sami: www.premium4animals.pl
Testy zostały przeprowadzone w ramach plebiscytu Top For Dog 2018.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Na rynku jest duży wybór karm. Z początku nie wiedziałem co wybrać i co będzie najlepsze dla Luny. Rozmawiałem z rodzicami i zdecydowaliśmy się na dietę Barf https://johndog.pl/blog/zywienie/barf-dla-psa-czym-sie-je/. Jak na razie całkiem sprawnie nam to idzie. Zobaczymy jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń