TEST - karma i przysmaki od Maxi Zoo!

  • września 18, 2017
  • By Fibi - Australian Shepherd
  • 0 Comments

Sklep Maxi Zoo był przez nas często odwiedzany, gdy mieszkałyśmy w Warszawie, z dwóch powodów: po pierwsze ze względu na bliskość, po drugie ze względu na szeroką gamę asortymentu. Bardzo się zatem ucieszyłam, gdy okazało się, że po przeprowadzce na przedmieścia mamy kolejny sklep Maxi Zoo całkiem niedaleko - 15 min drogi autem. Oczywiście z wielką chęcią zgłosiłam się do testów produktów, które przygotowali w ramach konkursu Top for Dog 2017!
Co otrzymałyśmy w paczce? Dwie puszki po 800g mokrej karmy Real Nature "Deep Forest" o smaku dzika z jeleniną, 1 kg suchej karmy Real Nature "Wide Savannah" o smaku dzika z jagnięciną i kaczką, paczkę 250g przysmaków Pure Meaties o smaku kaczki, przekąski dentystyczne dla psów średnich i małych.

Z racji tego, że Fibi nie jada mokrej karmy na co dzień, była bardzo zadowolona z takiej odmiany. Stosowałyśmy ją jako nagrodę, np. gdy była spokojna i cierpliwa podczas wyczesywania sierści. Wciskałam ją też w konga, gdy chciałam żeby pies się czymś zajął i wyciszył. 

Skład mokrej karmy "Deep Forest":
- 45 % dzik
- 25% jeleń
- 25% rosół z dziczyzny
- 3,2% jabłka
- 1% minerały
- 0,3% olej z łososia
- 0,2% mniszek lekarski
- 0,1% krwawnik
- 0,1% pokrzywa
- 0,1% liście głogu
oraz dodatki: witamina D3, jod, mangan, cynk. 

Karmy firmy Real Nature mają całkiem fajny skład i są bardzo smakowite, a przynajmniej moja Fibi je uwielbia - zarówno suchą, jak i mokrą. Suchej karmy miałyśmy tylko 1 kg, dlatego używałam jej po prostu jako smaczków na spacerach i w trakcie sesji treningowych. Chrupki mają około 1 cm średnicy, dla paszczy średniego psa w sam raz. W składzie 70% dzika, jagnięciny i kaczki, 30% owoców warzyw i cennych składników, 0% dodatków w postaci zboża.

Co do przysmaków Pure Meaties, to jeden z naszych hitów, oczywiście z powodu składu: 100% czystego mięsa z kaczki, suszonego na powietrzu. Bez sztucznych barwników, aromatów i konserwantów. Paseczki niestety są bardzo trudne do dzielenia na mniejsze kawałki, ale da się. Ja rwałam je na małe kąski i nagradzałam psa podczas nauki sztuczek. Myślę, że żaden psiak się im nie oprze i chętnie wykona za nie każde zadanie. W naszym domu Pure Meaties zagościły na stałe.


Przysmaki dentystyczne również ze smakiem znikały w Fibasowej paszczy. Według producenta to bardzo dobrze przyswajalne smakołyki jakości premium do pielęgnacji zębów, idealne dla psów wrażliwych na pokarm. Są całkowicie wegetariańskie dzięki wykorzystaniu wyłącznie skrobi ziemniaczanej.

W sklepie Maxi Zoo gościmy regularnie, Fibi zawsze może tam liczyć na głaski, zachwyty i darmowe przysmaki ;)

You Might Also Like

0 komentarze