Po co to komu...?

  • czerwca 13, 2017
  • By Fibi - Australian Shepherd
  • 0 Comments



... czyli o tym, dlaczego powstał blog. Głównie skłonił mnie nasz udział jako ambasadorki w plebiscycie TOP for DOG 2017, z racji tego, że wygodniej będzie mi tu zamieszczać recenzje produktów, które testujemy niż na fan page. Kolejnym argumentem było to, że czasem mam ochotę gdzieś opisać nasze małe sukcesy bądź problemy, ot tak dla potomnych. Byłaby to też fajna pamiątka dla mnie samej, do poczytania za kilka lat.

    Nie wiem, czy będę konsekwentna w pisaniu, czy blog nie umrze za parę miesięcy, nie obiecam, nie mam "parcia", zobaczymy. Tymczasem zapraszam, recenzje wszystkich produktów, które testujemy pojawią się tu na 100%, a będą to np.: przysmaki, zabawki, akcesoria, suplementy. Poza tym będę pisać o tym, jakie trudności pojawiają się przy "syndromie pierwszego aussika", czyli nad czym musimy pracować, co naprawiać, co odpuściłam z powodu euforii posiadania psa po 10 latach posuchy i mojej nieskończonej miłości do tej łaciatej mordy, ale też o tym, co udało nam się wypracować do tej pory i jakie przynosi to korzyści w życiu codziennym z australijskim świrem.

Pozdrawiamy obie,
Oliwia & Fibi

You Might Also Like

0 komentarze