Nasz debiut na zawodach Dog Games Summer 2017 (+VIDEO)

  • czerwca 26, 2017
  • By Fibi - Australian Shepherd
  • 0 Comments



Czas na króciutkie podsumowanie naszego udziału w zawodach Dog Games Summer 2017. Podczas Dog Games Spring '17 Fibi debiutowała z Dominikiem, tym razem przyszła kolej na mnie.
Zapisałam nas na 3 konkurencje frisbee: Time Trial, Time Warp i ThrowNGo lvl 1. Dodatkowo Fibi wystartowała w Speedway'u, chciałam sprawdzić jej szybkość, okazało się, że mimo, że pędziła co sił w łapkach biega maksymalnie z prędkością 38 km/h :P

     Jeśli chodzi o Time Trial już wiem, że to nie konkurencja dla nas. Liczy się szybkość aportowania dysku, a z tym na zawodach mamy problem. Za dużo się dzieje wokół, Fibi z dyskiem w pysku wesoło pląsała w moją stronę rozglądając się na boki i obserwując otoczenie. Zresztą muszę przyznać, że akurat w Time Trial to ja bardzo mocno popsułam rzuty. To była pierwsza konkurencja na zawodach i stres robił swoje.
    ThrowNGo - podobne problemy - nie najlepsze rzuty i wesołe pląsanie po polu po złapaniu dysku, sporo czasu straciłyśmy, gdy Fibi porzuciła dysk i przybiegła do mnie, pół pola musiałam po niego przebiec, więc za wiele nie zdążyłyśmy porzucać w ciągu tych 60 sek ;)
    Time Warp - tu muszę przyznać, że konkurencja nam najbardziej pasuje i właśnie tę na kolejne zawody wybiorę, rezygnując z wyżej wymienionych. Niestety w związku z tym, że startowałam po raz pierwszy źle ją rozplanowałam + za Chiny nie mogłam zaliczyć najłatwiejszej - pierwszej strefy! A bałam się, że do trzeciej nie dorzucę, co nie sprawiło mi najmniejszego probemu. Po zejściu z pola od razu miałam w głowie strategię na zaliczenie poszczególnych stref, niestety... too late :P

    I to by było na tyle... Fibi mocno ekscytuje atmosfera zawodów, jeszcze nie potrafi skupić się w 100% na zadaniu, chociaż widać, że kocha frisbee. Oczywiście, jak po ostatniej konkurencji na rozluźnienie rzuciłam jej kilka razy, to wszystko było super: rzuty, chwyty i aport, ale to kwestia braku rozproszeń i mojego stresu ;)

    Myślę, że spróbujemy swoich sił na Dog Games Fall 2017, ale ograniczymy się do Time Warp i być może zadebiutujemy we Frizgility.

    Na zakończenie - krótki zlepek z tego co nam się UDAŁO ;)








You Might Also Like

0 komentarze