TEST - Obroża od firmy Baylabel!

  • września 25, 2017
  • By Fibi - Australian Shepherd
  • 0 Comments

Gdyby ktoś zajrzął do mojej szafy w wiatrołapie pomyślałby, że w domu mieszka stado psów... a tu niespodzianka! Tylko jeden egzemplarz, za to wyposażony w całkiem sporą kolekcję obróżek, szelek i smyczy. No co ja poradzę, że LUBIĘ! Lubię kupować psie akcesoria i to nie moja wina przecież, że na rynku jest tyle firm, które oferują coraz ciekawsze gadżety! Jak myślicie, jaka była moja odpowiedź na propozycję testu obroży od firmy Baylabel? ;)

Zaczęło się od tego, że przemiła Pani z Baylabel zaproponowała mi test dowolnej, spersonalizowanej bandamki lub obroży z nadrukowanym imieniem psa i numerem telefonu. Miałam sobie wybrać dowolny wzór. Zeszło mi dobrych parę dni, ale w końcu się zdecydowałam. Niedługo potem dotarła do nas paczuszka, a w niej: wybrana przez nas obróżka, przypinka "Mój pies jest cool", liścik i prezent: pluszowy donut! Zgadnijcie, z którego elementu paczki Fibi była najbardziej zadowolona? :P Taaak, donucik dosyć szybko stracił życie, ale kilkanaście minut rozrywki zapewnione!

Przechodząc do głównego tematu recenzji... obroża wykonana jest z trwałego i dosyć sztywnego (ale wygodnego dla psa) materiału, zapinana na mega porządną plastikową klamrę z logo firmy. Ma oddzielne miejsce na zawieszenie adresatki, ale niestety uchwyt rozerwał się, gdy odrywałam metkę :( To oznacza, że mogłabym szybko stracić adresówkę gdybym ją tam przyczepiła i za to z przykrością muszę dać minusa, ALE! Akurat do tej obroży nie potrzebuję zawieszki, bo mój numer telefonu i imię psa ma nadrukowany. Zatem mam pewność, że niezbędne informacje Fibi ma zawsze "przy sobie" - ciężko byłoby zgubić psu obrożę, w przeciwieństwie do adresówki.

Ze względu na to, że jest jasna, zakładam ją psu w te ładniejsze dni, gdy wiem, że nie będzie tarzała się w błocie i dzięki temu jeszcze nie musiałam jej czyścić. Zdjęcia na psie zrobione były w dniu pisania recenzji, czyli po miesiącu użytkowania - sami zobaczcie, że wciąż wygląda jak nowa :)

Myślę, że posłuży nam bardzo długo. Jestem zadowolona z jakości jej wykonania, nie dopatrzyłam się żadnych odstających nitek czy innych "niedoróbek".

Firma posiada w swojej ofercie akcesoria dla psów i kotów: obroże, szelki, smycze, pasy samochodowe, zabawki, bandany. Baylabel angażuje się w wiele akcji charytatywnych, w zakładce Fundacja znajdziecie akcesoria, których cały zysk jest przekazywany dla potrzebujących zwierząt.

PLUSY:
- wiele ciekawych wzorów do wyboru
- możliwość personalizacji
- jakość wykonania
- fachowa obsługa


MINUSY:
- metka, czyli miejsce na adresówkę wykonane z delikatnej skórki, która łatwo uległa rozerwaniu

Zapraszam do odwiedzenia strony BAYLABEL :)



You Might Also Like

0 komentarze