TEST - Adresówka "Dowód osobisty Pupila" od safepet.eu!

  • września 27, 2017
  • By Fibi - Australian Shepherd
  • 2 Comments

Kolejna adresówka, którą dostałyśmy do testów, ale zupełnie inna niż wszystkie! To mini dowód osobisty dla naszego psiaka. Czegoś takiego brakowało w naszej kolekcji zawieszek. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził, zapraszam na recenzję.

Dowód osobisty pupila wykonany jest z plastiku i pokryty laminatem, dostępny w dwóch rozmiarach: 5,4cm x 2,9cm i 4,1cm x 2,4cm. My wybrałyśmy ten większy. Fibi jest mocno ofutrzona w okolicy szyi, więc chciałam mieć pewność, że nie zginie w sierści. Jeśli chodzi o jakość wykonania, to nie mam nic do zarzucenia, bo nasza adresówka wciąż jest w idealnym stanie, mimo że z pozoru kawałek plastiku wydaje się łatwy do zniszczenia. Gdyby do tego doszło... firma SafePet wyśle Wam nową! Produkt jest objęty półroczną gwarancją.

Informacje jakie można zawrzeć na dowodzie :
- zdjęcie psa
- imię
- nasz numer telefonu
- podpis pupila ;)
- data urodzenia
- numer dowodu

Z tyłu adresówki mamy komunikat:
"Zgubiłam się. Potrzebuję Twojej pomocy!
Proszę zadzwoń do mojego Pana/Pani na numer podany z przodu lub znajdź więcej informacji o mnie na SafePet.eu"

Poniżej podana jest rasa psa oraz dodatkowe informacje. W tym miejscu możemy podać numer mikroczipa, alergie pokarmowe czy problemy zdrowotne, co zagwarantuje pupilowi odpowiednią opiekę zanim wróci w nasze ręce. Ja akurat podałam dodatkowy numer telefonu, gdyby mój był np. poza zasięgiem.

Wszystkie pola podczas wypełniania formularza są opcjonalne, więc wprowadzamy tylko te, które chcemy. Lubię mieć możliwość personalizacji, więc leci PLUS :)

Poza wszystkimi informacjami, które znajdują się na adresówce, na stronie producenta zapisany jest profil psa. Dostęp do niego mamy po wpisaniu imienia i numer dowodu. Daje on nam na przykład możliwość wydrukowania plakatu o zaginięciu pupila. Poniżej możecie zobaczyć jak on wygląda, oczywiście można go również dowolnie modyfikować, dopisać/zmienić informacje. Zgubienie psa jest dla właściciela bardzo stresującą sytuacją, dlatego taka opcja może nieco ułatwić i przyspieszyć przygotowanie odpowiedniego ogłoszenia - PLUS! Mam głęboką nadzieję, że NIGDY PRZENIGDY nie będę musiała z tej możliwości korzystać!


Dowód osobisty pupila "wyróżnia się w tłumie" i poza tym, że jest niezbędnym wyposażeniem szelek czy obroży, to również fajnym gadżetem :)

Adresówkę możecie zamówić tutaj: SafePet

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój psiak ma również podobna adresówkę na wypadek gdyby coś poszło nie tak i nagle by się oddalił. Na szczęście jeszcze nie było nigdy takiej sytuacji i mam nadzieję, że nie będzie. Ja na tą chwilę biorę się za jego pielęgnację i używam fajnych kosmetyków ze sklepu groomerskiego https://sklep.germapol.pl/ który moim zdaniem ma najlepsze jakościowo rzeczy do pielęgnacji zwierząt.

    OdpowiedzUsuń